Alfa Brera
Bear 2006.02.26. 14:47
A Brera története egészen 2002-ig nyúlik vissza, amikor Genfben bemutatták az Italdesign Brera koncepcióautót, melyről az a hír járta, hogy soha nem kerül gyártásba. Aztán telt-múlt az idő és a madarak azt kezdték el csiripelni, hogy a Brera/Brera Spider váltja a GTV/Spider modellpárost. A jóslatok igaznak bizonyultak...
Olaszország. Valahol félúton Novara és Vercelli között található a híres Balocco-i versenypálya. Az Alfa Romeo 1962-ben kezdte el építeni a pályát, melyen a munkálatok a következő két évben is folytatódtak. Az Alfa Romeo és az Autodelta együttműködéséből született versenyautókat itt próbálták ki először. A pálya érdekessége, hogy a hatvanas évek legfontosabb versenypályáinak jellegzetes részeit másolták le, így a monzai Lesmo kanyar, a Spa-Francorchamps-i egyenes és a Zandvort-i pálya egy-egy jellegzetessége is a Balocco-i pálya része.zen a pályán volt alkalmunk kipróbálni az Alfa Romeo legújabb modelljét, a Brerát. A Brera története egészen 2002-ig nyúlik vissza, amikor Genfben bemutatták az Italdesign Brera koncepcióautót, melyről az a hír járta, hogy soha nem kerül gyártásba. Aztán telt-múlt az idő és a madarak azt kezdték el csiripelni, hogy a Brera/Brera Spider váltja a GTV/Spider modellpárost. A jóslatok igaznak bizonyultak. Jövőre már a szalonokban lesz ez a gyönyörű Alfa, melyet már sokan vártak.Az Alfa Romeo idén elkezdte átalakítani a tőle megszokott modellpalettáját. Új formákkal, az elődmodellhez képest nagyobb méretű autókkal mutatkozott be. Jelen pillanatban még keverednek a régi és új trend képviselői, de a 147 és 166 utód bemutatkozása után tiszta képet kapunk arról, hogy mit is képzelt el az Alfa a jövőre nézve.
|